FAQs - Často kladené otázky

FAQs_BeLenka



Doprava a platba


1. Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?

V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, bude vám odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní vašej platby (v prípade dobierky platí to isté).

V prípade, že tovar nebol skladom, odošleme vám ho v termíne, ktorý bol uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope a ktorý nájdete aj v Potvrdení vašej objednávky, ktoré vám odošleme na váš email.

V prípade nosičov platí štandardne lehota výroby do 7 pracovných dní, v prípade šatiek do 3 pracovných dní od nasledujúceho dňa po prijatí vašej objednávky.

 

Doba dodania v rámci SR:

DPD kuriér – 1 pracovný deň od vyexpedovania objednávky

Zásielkovňa Z-point – 1 pracovný deň od vyexpedovania objednávky

 

Doba dodania v rámci ČR

DPD kuriér – 1-2 pracovné dni od vyexpedovania

Zásielkovňa – 1-2 pracovné dni od vyexpedovania


Doba dodania zahraničie

DHL Express – 1-2 pracovné dni od vyexpedovania


2. Koľko stojí doprava?

  • Doručenie na Slovensko a do Českej Republiky:
    DPD – 2,90 €
    Zásielkovňa Z-point – 1,90 €
    Osobný odber na predajňu v Žiline – 0 €

  • Doručenie do zahraničia:
    DHL Express – 10 €

 

3. Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Vyexpedovanie tovaru vám vždy potvrdíme emailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky, aby ste boli informovaní, kde sa práve nachádza. Zásielku môžete sledovať po zadaní vášho sledovacieho čísla:

Slovenská republika a Česká republika

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasielkovna.sk/vyhledavani

Ostatné krajiny:

https://www.dhl.sk/exp-en/express/tracking.html

4. Dá sa váš tovar niekde vyskúšať prípadne osobne prevziať?

Tovar si viete prísť osobne vyskúšať prípadne prevziať priamo na našu predajňu na adrese Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina, v pracovné dni najlepšie v čase od 8:30 do 15:30. Našu prítomnosť v kancelárií si však viete overiť aj telefonicky na čísle +421 948 191 469

Zoznam našich partnerov, kde si taktiež môžete osobne naše výrobky vyskúšať prípadne objednať:

 

Slovensko

  • Barefoot shop, Záhradnícka 95, Bratislava, www.barefoot.sk
  • Babywearhouse, Lužná 7, Bratislava, www.babywearhouse.sk
  • iCarry, Bratislava, www.icarry.sk
  • Bosáčik, Slovenská 14, Prešov, www.bosacik.sk
  • Pri srdiečku, Námestie Slobody 2013, Zvolen

Česká republika

Ostatné krajiny:

  • Barefootová obuv
    Austrália – eRun Coach
    Veľká Británia – Happy Little Soles

    Nemecko – Freizehn, Tildaleins, Bafingo, Stadt-land-fuss
    FínskoNatural Movement
    Holandsko – Anyones Barefoot

  • Nosiaci tovar
    Taliansko – Elobaby, Lalberodiamy.it, www.cuoreinfascia.com

    Švajčiarsko – Maternae

    Slovinsko – Solemio.si
    Francúzsko – Mestendancesbio.com
    Estónsko – Kaisutame.ee, babyshop.ee, Pro shop
    Grécko – Ecoslings.gr
    Holandsko – Slingomama.nl


5. Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

Tovar doručujeme do celého sveta. Ak ste avšak svoju krajinu nenašli v zozname pri zadávaní objednávky, kontaktujte nás na e-mail info@belenka.sk pre ďalší postup.

6. Ako môžem zaplatiť za objednaný za tovar?

Online platbou s kreditnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay. (0 €)

PAYPAL službou (0 €)

Bankový prevodom (0 €)

Dobierkou – SK and CZ (+0,90 €)

Hotovosťou pri prevzatí na predajni Be Lenka v Žiline (0 €)

7. Ako postupovať v prípade problémov s platbou?

Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za vašu objednávku, kontaktujte nás prosím emailom na info@belenka.sk

V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail info@belenka.sk vám vieme opätovne preposlať platobné údaje (aj v prípade online platby). Viete si prípadne aj zmeniť spôsob platby za vašu objednávku.


 

Objednávka

 

1. Ako môžem zadať objednávku?

Objednávku si môžete vytvoriť priamo cez naše e-shopy:

www.belenka.com (English – Worldwide) 

www.belenka.sk (Slovenská republika)

www.belenka.cz (Česká republika)

www.belenka.de (Nemecko).

Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a odoberaním noviniek z nášho newslettra však získate prístup k aktuálnym novinkám a zľavám ako prvý a viete si sledovať vašu objednávku prihlásením do vašeho konta.

Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie vašej objednávky na váš email.


2. Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz / info@belenka.com / info@belenka.de).

Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.


3. Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.

 

4. Ako môžem objednávku stornovať?

V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk (info@belenka.cz / info@belenka.com / info@belenka.de).

Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.


5. Mám problém so zadaním svojej objednávky

V prípade akýchkoľvek problémov pri zadávaní objednávky nás prosím kontaktujte na náš e-mail: info@belenka.sk (info@belenka.cz / info@belenka.com / info@belenka.de).

Ak vám systém v objednávke neberie vaše telefónne číslo prípadne neviete zmeniť krajinu doručenia, môžete pri zadávaní použiť naše slovenské číslo +421 948 191 469 a svoje telefónne číslo / krajinu doručenia uveďte do poznámky v objednávke. Následne vám ho v objednávke zmeníme.


 

Dostupnosť tovaru a individuálne požiadavky na tovar

 

1. Kedy budete mať konkrétny tovar /veľkosť opäť skladom?

O opätovnom naskladnení tovaru, o ktorý máte záujem viete byť informovaný buď tak, že nám napíšete priamo na náš e-mail alebo využijete službu Dostupnosť tovaru na našom e-shope. Stačí, ak si zadáte váš email priamo na stránke konkrétneho výrobku po kliknutí na tlačítko Sleduj, a o dostupnosti výrobku prípadne zmene v jeho cene dostanete automatickú správu.

Viď obrázok:

2. Vyrábate tovar aj na zákazku v prípade individuálnych požiadaviek zákazníka?

Žiaľ akékoľvek špeciálne požiadavky na výrobu tovaru mimo našej aktuálnej ponuky na e-shope momentálne nie sú možné. V špecifických prípadoch nám môžete napísať dotaz na náš email.



Výmena a vrátenie tovaru


1. Ako mám postupovať prí výmene tovaru?

Výmenu tovaru môžete uskutočniť do 14 dní od jeho prevzatia z dôvodu:

  • nesprávnej veľkosti výrobku
  • inej farebnej preferencie výrobku
  • inej preferencie modelu výrobku
  • obdržania poškodeného výrobku
  • z iného dôvodu

V prípade záujmu o výmenu tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave tj. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky nosenia, poškodenia či opotrebenia, na našu adresu:

Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina.

❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a Odstúpenie od kúpnej zmluvy* (vyplňte ho vašimi kontaktnými údajmi, uveďte číslo objednávky a popis za čo si tovar želáte vymeniť – iný tovar / vrátenie peňazí). V prípade požiadavky na vrátenie peňazí je nutné uviesť IBAN účtu, na ktorý sa majú peniaze vrátiť.


 

*Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Vec: Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Týmto vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:

(vypíšte názov tovaru alebo číslo objednávky a číslo faktúry, na základe ktorých vám bol tovar doručený)

  • Dátum objednania tovaru: (vypíšte dátum objednávky)
  • Dátum prevzatia tovaru: (vypíšte dátum, kedy vám bol tovar doručený)
  • Dôvod odstúpenia od zmluvy: (nie je povinnosťou kupujúceho ho uvádzať)

Peňažné prostriedky žiadam vrátiť na číslo účtu: (ak tak požadujete)

uveďte prosím vaše číslo účtu vo forme IBAN, bankové spojenie: názov banky / v hotovosti poštovým poukazom na adresu: uveďte prosím vaše meno, priezvisko a adresu

V (uveďte miesto) dňa (doplňte dátum)

S pozdravom,

uveďte vaše meno a priezvisko, adresu (vrátane ulice a čísla, PSČ a názvu obce/mesta) + váš podpis


Príloha: faktúra

Zasielajte na adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina

Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz, info@belenka.de, info@belenka.com).

Prevzatie tovaru vám potvrdíme e-mailom a následne vám odošleme vami požadovaný tovar v rámci výmeny, pokiaľ je tento tovar dostupný skladom.

O preplatku / vrátení rozdielu medzi danými produktami, vás budeme informovať ihneď, ako nám bude pôvodný tovar doručený.


2. Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Vrátenie zakúpeného výrobku viete uskutočniť z akéhokoľvek dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia.

V prípade záujmu o vrátenie tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave t.j. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky nosenia, poškodenia či opotrebenia na našu adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina.

❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a Odstúpenie od kúpnej zmluvy* (vyplňte ho vašimi kontaktnými údajmi, uveďte číslo objednávky a popis za čo si tovar želáte vymeniť – iný tovar / vrátenie peňazí). V prípade požiadavky na vrátenie peňazí je nutné uviesť IBAN účtu, na ktorý sa majú peniaze vrátiť.


 

*Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Vec: Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Týmto vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:

(vypíšte názov tovaru alebo číslo objednávky a číslo faktúry, na základe ktorých vám bol tovar doručený)

  • Dátum objednania tovaru: (vypíšte dátum objednávky)
  • Dátum prevzatia tovaru: (vypíšte dátum, kedy vám bol tovar doručený)
  • Dôvod odstúpenia od zmluvy: (nie je povinnosťou kupujúceho ho uvádzať)

Peňažné prostriedky žiadam vrátiť na číslo účtu: 

(uveďte prosím vaše číslo účtu vo forme IBAN, bankové spojenie: názov banky / v hotovosti poštovým poukazom na adresu: uveďte prosím vaše meno, priezvisko a adresu)

V (uveďte miesto) dňa (doplňte dátum)

S pozdravom,

uveďte vaše meno a priezvisko, adresu (vrátane ulice a čísla, PSČ a názvu obce/mesta) + váš podpis


Príloha: faktúra

Send to: Be Lenka s.r.o. Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina

Príloha: faktúra

Zasielajte na adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina

Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz, info@belenka.de, info@belenka.com).

Prevzatie vráteného tovaru vám potvrdíme emailom a v prípade, že bude vrátený tovar spĺňať všetky požiadavky, platba za objednávku Vám bude vrátená do 14 dní na Váš účet uvedený v Odstúpení od zmluvy.

Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v bode 6.6.


3. Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru nám prosím zašlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a bližším popisom dôvodu reklamácie na našu adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina

K reklamácii tovaru nájdete všetky potrebné informácie v našich obchodných podmienkach v bode 7 (link). V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás prosím vždy vopred kontaktujte na náš e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz, info@belenka.de, info@belenka.com).

 
4. Kto znáša náklady na poštovné v rámci výmeny / vrátenia tovaru?

Suma za poštovné v rámci výmeny alebo vrátenia tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach.


5. Akým spôsobom vám mám poslať vrátený tovar?

Vrátený tovar vám odporúčame zaslať nám kuriérom, prípadne takým spôsobom, ktorý vám umožní sledovať vašu zásielku, aby ste mali istotu, že ju obdržíme. Prevzatie balíka vám následne vždy potvrdíme emailom.

V prípade zaslania prostredníctvom Slovenskej / Českej pošty, určite odporúčame poslať zásielku DOPORUČENE s PODACÍM ČÍSLOM.

Z Českej Republiky je možné poslať balík aj cez Zásielkovňu avšak nie na výdajné miesto, ale priamo na našu adresu Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina.


6.
Bývam v krajine mimo EU, ako mám postupovať pri vrátení a výmene tovaru?

V prípade vášho záujmu o vrátenie / výmenu tovaru mimo krajín EU nás prosím vždy najprv kontaktujte e-mailom na info@belenka.sk pre dohodnutie bližšieho postupu a dohodneme sa na krokoch ako balík zaslať najlepšie, aby k nám určite dorazil a mohli sme ho prevziať.


 

Barefoot


1. Ako si mám vybrať správnu veľkosť topánok? 

Určenie správnej veľkosti obuvi Be Lenka pre vaše chodidlá je dvojkrokový proces:

  1. Meranie nôh
  • Položte list papiera na rovnú plochu (vyhnite sa plyšovému kobercu alebo kamienkovému povrchu)
  • Položte nohu naplocho na papier (počas merania musíte stáť, nie sedieť)

  • Presuňte svoju váhu na nohu (chodidlo sa tým prirodzene predĺži podobne, ako pri chôdzi)

  • Vezmite ceruzku a označte pätu a najvzdialenejší bod chodidla od päty – najdlhšie meranie

  • Pravítkom zmerajte vzdialenosť medzi týmito dvoma bodmi

  • To isté urobte pre druhú nohu (rozdiel môže byť ± 0,5 cm)

  • Číslo, ktoré dostanete, je veľkosť vašej nohy (nie veľkosť vašej obuvi, pretože štandardná veľkosť obuvi môže byť zavádzajúca)

K výslednej dĺžke vášho chodidla odporúčame prirátať nadmerok 0,5 – 1,2 cm, a tak dostanete ideálnu veľkosť topánky pre vás. Nezabudnite nadmerok prirátavať vždy k dlhšiemu chodidlu, keďže častokrát nie sú chodidlá rovnaké.

2. Výslednú dĺžku (dĺžka chodidla + nadmerok) porovnajte s údajmi vo veľkostnej tabuľke, ktorá je uvedená pri každom výrobku na našom e-shope. Tabuľka veľkostí udáva vnútornú dĺžku a šírku stielky našich barefoot topánok:

Tabuľka veľkostí:

Veľkosť Šírka  Dĺžka
36 8,9 23,3
37 9,3 24,0
38 9,5 24,5
39 9,7 25,0
40 9,9 25,7
41 10,0 26,4
42 10,3 27,2
43 10,5 27,9
44 10,7 29,0
45 10,8 29,6
46 11,2 30,3


V prípade, že si nie ste istý výberom správnej veľkosti topánok, neváhajte nás kontaktovať na náš e-mail info@belenka.sk (info@belenka.czinfo@belenka.de, info@belenka.com), kde Vám poradíme a pomôžeme.


2.
Čo znamená tabuľka veľkostí?

Veľkostná tabuľka uvedená pri každom modely topánok zobrazuje vnútornú dĺžku a šírku stielky topánky pre danú EU veľkosť.

K dĺžke vášho chodidla odporúčame prirátať nadmerok 0,5 – 1,2 cm, aby ste dostali ideálnu veľkosť topánky pre vás. Samozrejme je to veľmi individuálne a ak sa potrebujete poradiť, kontaktujte nás na náš e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz, info@belenka.de, info@belenka.com), kde Vám radi poradíme.

 
3Ako sa mám starať o topánky? Čomu sa vyhnúť pri ich používaní?

O topánky sa odporúčame starať podľa Návodu na ošetrenie.

Aby vám naše topánky vydržali čo najdlhšie, odporúčame vám pravidelne ich impregnovať vodeodolným impregnačným sprejom najlepšie s nano technológiou, ktorý ochráni topánky nielen pred vodou ale aj pred špinou a prachom.

Zároveň upozorňujeme, že sa treba vyvarovať akýmkoľvek povrchom znečistených benzínom, rozúšťadlami a inými chemikáliami nakoľko prírodný kaučuk, z ktorého je vyrobená podrážka sa tým môže rozleptať a následne poškodiť.

Naša obuv nie je určená na športovanie. Najmä pri bicyklovaní, lezení po skalách a iných silne namáhaných činnostiach môže dôjsť k mechanickému poškodeniu podrážky.

Upozorňujeme taktiež na zvýšenú potrebu starostlivosti o niektoré naše modely (Crushed Comics), ktoré sú klasifikované ako vysoko módna obuv.

4. Je možné nechať si ušiť topánky na mieru, napríklad v inej veľkosti?

Žiaľ individuálne úpravy topánok ani topánky mimo našej tabuľky veľkostí aktuálne nevyrábame.

 

5. Kedy budete mať daný model/veľkosť skladom?

O opätovnom naskladnení topánok, o ktoré máte záujem viete byť informovaný prostredníctvom služby sledovania dostupnosti tovaru na našom e-shope. Stačí, ak si zadáte váš email priamo na stránke konkrétneho výrobku po kliknutí na tlačítko "Sledovať", a o dostupnosti výrobku prípadne zmene v jeho cene dostanete automatickú správu na váš e-mail.

 

Sledovat_naskladnenie_SK





Babywearing


1. Aký nosič si mám vybrať pre svoje dieťatko?

Aktuálne si môžete vybrať z 2 typov našich ergonomických nosičov podľa veku a veľkosti vášho dieťatka:

  • Lenka 4ever – ergonomický rastúci nosič určený pre deti od približne 2-3 mesiacov (konfekčná veľkosť 62/68) do približne 3 rokov (konfekčná veľkosť 104). Nosič je plne nastaviteľný na mieru dieťatka a pokryje takmer celé nosiace obdobie. Rozmer nosiča:
    Šírka: 20-41cm
    Výška: 37-50 cm
    Na výber sú 2 typy ramenných popruhov: klasické ergonomicky tvarované bez možnosti kríženia alebo široké s možnosťou kríženia. Bližšie k ramenným popruhom nájdete v otázke 2.

  • Lenka Toddler – nerastúci nosič pre deti približne od 18 mesiacov do 3,5 rokov. Rozmery nosiča sú fixné, výška ani šírka nosiča sa nedá upravovať podľa toho, ako dieťatko rastie. Rozmery toddlera:
    Šírka: 45 cm
    Výška: 50 cm
    Na výber sú iba popruhy klasické, bez možnosti kríženia.

Detailnejšie informácie o ramenných popruhoch nosičov Be Lenka nájdete aj na našom blogu:https://www.belenka.sk/blog/ramenne-popruhy-nosicov-lenka-vlastnosti-a-moznosti-nosenia/

 
2. Aký je rozdiel v popruhoch klasických a širokých?

  • Štandardné (banánové) popruhy bez možnosti kríženia
    Tieto ramenné popruhy sú pevnou súčasťou nosiča, takže nie je možné kríženie na chrbte. Popruhy sú príjemne polstrované, úroveň polstrovania je mierna, takže popruhy nie sú zbytočne hrubé. Preto sú veľmi pohodlné a mäkké tak na nosenie maličkého dieťatka (od cca 3. mesiaca veku), ako aj na nosenie ťažšieho a väčšieho dieťaťa. Ich banánový tvar pekne kopíruje chrbtovú časť nosiaceho človeka, preto sa popruhy ideálne prispôsobujú postave.

    V nosičoch s takýmito popruhmi môžete nosiť dieťa vpredu na bruchu aj vzadu na chrbte.


  • Široké ramenné popruhy s možnosťou kríženia
    Ide o popruhy, ktoré sú široké. Klasická vypolstrovaná časť je rozšírená o šatkovú nevypolstrovanú časť. Tieto popruhy sú primárne určené na krížené zapínanie, avšak je možné zapnúť ich aj klasicky (po ich upravení tj zúžení, ktoré docielite zahnutím nevypolstrovanej časti popruhu pod vypolstrovanú a použitím spojovacej pracky).

    Výhodou širokých ramenných popruhov je to, že vďaka svojej šírke veľmi dobre fixujú a spevňujú chrbát rodiča počas nosenia. Sú vhodné pre všetky typy postáv. Veľmi často si ich vyberajú aj tie mamičky, ktoré svoje dieťatko nosia primárne v šatke, lebo takéto popruhy dobre a rovnomerne rozkladajú hmotnosť noseného dieťatka na telo rodiča.

    V nosičoch s takýmito popruhmi môžete nosiť dieťa vpredu na bruchu aj vzadu na chrbte (po úprave popruhov na klasické popruhy). Oba typy popruhov aj klasické aj široké sú vybavené aj slintáčikmi – chráničmi popruhov, ktoré ich ochránia pred zašpinením. Dajú sa ľahko odopnúť a v prípade potreby oprať.

    Detailnejšie informácie o ramenných popruhoch nosičov Be Lenka nájdete aj na našom blogu: https://www.belenka.sk/blog/ramenne-popruhy-nosicov-lenka-vlastnosti-a-moznosti-nosenia/.

 


3. Dá sa vo vašich nosičoch nosiť aj na chrbte prípadne tvárou vpred alebo na boku?

Vo všetkých typoch nosičov Be Lenka sa dá nosiť dieťatko iba vpredu na bruchu tvárou k rodičovi alebo na chrbte. Na boku ani tvárou vpred sa nosiť v nosičoch Be Lenka nedá, nakoľko takéto nosenie nie je ergonomické tj. pre dieťatko ho neodporúčame.

Viac informácii o ergonomickom nosení nájdete v článku na našom blogu: https://www.belenka.sk/blog/ergonomicke-nosice-aergonomicke-nosenie/


4. Ako si mám váš nosič správne nastaviť?

Všetky návody na použitie a inštruktážne videá nájdete na našom Be Lenka youtube kanáli.

Nosič je plne nastaviteľný na mieru dieťatka. Šírka nosiča sa nastavuje veľmi jednoducho pomocou sťahovacích šnúrok umiestnených na prednej strane chrbtovej opierky tesne nad bedrovým pásom. Šnúrky stačí stiahnuť podľa veľkosti vášho bábätka a zaviazať na uzol.

V hornej časti chrbtovej opierky sa nachádzajú gumičky, pomocou ktorých efektívne nastavíte šírku nosiča tak, aby bola fixovaná hlavička dieťatka, ktoré ju ešte samo neudrží. Tento spôsob nastavenia nosiča zaručuje maximálnu bezpečnosť počas nosenia.

Nastaviteľná je aj výška chrbtovej opierky, ktorú podľa potreby stiahnete/povolíte pomocou sťahovačov v hornej časti chrbtovej opierky.

Bedrový pás je dômyselne navrhnutý tak, aby sa dokonale prispôsobil každému typu postavy. Je mäkký a pohodlný a vo svojom strede obsahuje praktickú kapsičku. Využijete ju ako vrecko na uloženie pár drobností. 

Nosič je vybavený aj kapucňou, ktorá poslúži proti slniečku, vetru alebo na elimináciu okolitého ruchu, keď dieťatko v nosiči zaspí. Na uchytenie kapucky slúžia gumičky, ktoré sa prichytia na háčiky umiestnené na ramenných popruhoch.

Všetky typy nosičov obsahujú aj slintáčiky - chrániče popruhov, ktoré ich ochránia pred zašpinením. Dajú sa ľahko odopnúť a v prípade potreby je možné ich oprať.

5. Ako sa mám o nosič/šatku starať? Treba ich prať po obdržaní?

Keďže sú naše nosiče ušité zo šatiek na nosenie detí, aj starostlivosť o konkrétny nosič sa odvíja od konkrétnej šatky, z ktorej je ušitý. Vo všeobecnosti však platí, že nosič neperieme často, ale iba v prípade potreby. Ideálne je prať pri teplote 30 - 40°C, nesušiť v sušičke, ale iba voľne, nosič môžete taktiež jemne prežehliť.

Pred prvým použitím nie je potrebné nosič ani šatku prať, keďže už boli mechanicky prané v rámci výrobného procesu.

Viac typov a detailnejších odporúčaní ohľadne starostlivosti o naše výrobky na nosenie detí nájdete v tomto článku z nášho blogu https://www.belenka.sk/blog/starostlivost-o-satky-a-nosice/


6. Aký je hmotnostný limit pre vaše nosiče?

Naše nosiče sú testované na hmotnosť dieťatka až do 20 kg.


7. Môžem nosiť novorodenca v nosiči? 

Zastávame názor, že na nosenie úplných novorodencov je najideálnejšia šatka. Tú si totiž najlepšie môžete podoťahovať a ponastavovať úplne presne podľa veľkosti tela vášho novorodenca.

Viac informácii ohľadne nosenia novorodencov nájdete v tomto článku z nášho blogu: https://www.belenka.sk/blog/mozem-nosit-novorodenca-v-nosici/


8. Čo to znamená, že vaše nosiče sú šatkové?

Šatkové nosiče sú ergonomické nosiče vyrobené zo šatiek na nosenie detí. Šatkovina je úžasným materiálom s jedinečnými vlastnosťami, je jemná, príjemná na dotyk a veľmi prispôsobivá telu dieťatka. Je zároveň najšetrnejšia k jemnej detskej pokožke. Šatkový nosič je teda akoby spojením šatky a praktickosti "nosičového" prevedenia do jednej nosiacej pomôcky, ktorú si raz-dva nasadíte a zapnete a ktorá je pohodlná pre dieťa i pre rodiča.


9. Môžete mi nosič ušiť z vlastnej šatky resp viete mi nosič prispôsobiť na mieru?

Žiaľ vzhľadom na naše maximálne vyťažené výrobné kapacity šijeme nosiče len z našich šatiek a službu ušitia nosiča zo šatky zákazníka už neposkytujeme. Takisto nevykonávame individuálne požiadavky či úpravy na ušitie nosiča.


10. V čom môžem nosiť dieťa v lete?

Na letné obdobie máme okrem štandardných celoročných nosičov dostupnú limitovanú ponuku letných nosičov. Letný nosič Lenka 4ever je ergonomický nosič, ktorý je vyrobený tak, aby zabezpečoval čo najväčšiu možnú vzdušnosť počas nosenia v letnom období. Letná verzia nosiča Lenka je zhotovená zo šatky na nosenie detí a tiež zo sieťky. Sieťka sa nachádza na chrbtovej opierke a na kapucni. Práve vďaka sieťke môže k nosenému dieťatku prúdiť čerstvý vzduch, čím je dieťa ochladzované, a teda sa v nosiči nezadržiava teplo a príjemnejšie je rovnako aj nosiacemu rodičovi.

Letná verzia nosiča sa však dá nosiť celoročne, a to aj v zime. Nakoľko dieťatko poriadne oblečiete a nosíte ho pod nosičskou bundou, nosič využijete aj v chladnejšom počasí.

Viac informácii nájdete aj na našom blogu: https://www.belenka.sk/blog/nosenie-deti-v-lete/

 
11. Ako nosiť dieťa v chladnejšom počasí?

V chladnejšom počasí vám odporúčame siahnuť po originálnom nosiacom multifunkčnom oblečení, ktoré ponúkame. Môžete si vybrať z nosicaej mikiny, svetra alebo softshellovej bundy.

Oblečenie je multifunkčné, to znamená, že si ho môžete vyskladať podľa svojich predstáv: môžete si vybrať, či si prajete vsadku iba na nosenie dieťaťa vpredu (2 v 1) alebo by ste chceli nosiť dieťa aj na chrbte (3 v 1). Zároveň si môžete vybrať aj tehotenskú vsadku, ktorá rozšíri bundu a vytvorí priestor pre rastúce bruško (4 v 1). Ak si na bundu nepripnete žiadnu vsadku, využijete ju ako bežnú bundu na každodenné nosenie bez bábätka.



Spolupráca s Be Lenkou a špeciálne zľavy


1. Poradkyne nosenia

V prípade, že figurujete ako certifikovaná poradkyňa pre nosenie detí a máte záujem o spoluprácu s nami prípadne náš výrobok v zvýhodnenej cene, pošlite nám prosím váš certifikát na email info@belenka.com a radi vám poskytneme bližšie informácie.

  • ako dlho sa už poradenstvu venujete
  • kde pôsobíte
  • vašu FB stránku, kde propagujete nosenie (FB skupiny) alebo vašu vlastnú web stránku ak máte

2. Veľkoobchodná spolupráca

Ak by ste sa chceli stať našim autorizovaným veľkoobchodným partnerským partnerom, informácie o možnostiach, postupe pri podávaní žiadosti, podmienkach atď. nájdete na adrese https://www.belenka.com/wholesale-partner/.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu na wholesale@belenka.com. E-mailová správa by mala obsahovať informácie o vás, názov spoločnosti (e-shop, web, miesto vašej pôsobnosti).


3. Spolupráca na sociálnych sieťach

Akúkoľvek ponuku na spoluprácu ako aj nápady a odporúčania nám neváhajte zaslať na e-mail info@belenka.sk (info@belenka.cz, info@belenka.de, info@belenka.com).


4. Affiliate program

Pre bližšie informácie ohľadne nášho affiliate programu nás kontaktujte prosím na https://www.belenka.com/affiliate-program/ 


5. Existuje možnosť dostať dodatočnú zľavu na moju objednávku? 

V prípade, že sa zaregistrujete na našej stránke a zvolíte si možnosť odberu nášho newslettra, dostanete od nás okrem prístupu k aktuálnym novinkám a zľavám ako poďakovanie aj 5% zľavu na váš prvý nákup.

Pre ďalšie zľavy, akcie a súťaže nás môžete rovnako sledovať na sociálnych sieťach Facebook a Instragram..

Zaregistrujte sa a získate aktuálne informácie o našich novinkách:

https://www.belenka.sk/odoberanie-noviniek/ 

 

Sledujte nás na našich sociálnych sieťach a získajte exkluzívne propagačné akcie, novinky z našej produkcie, reklamné predmety a ďalšie

Instagram

https://www.instagram.com/belenka_barefoot/

https://www.instagram.com/belenka_babywearing/

 

Facebook

https://www.facebook.com/lenkacarriers/