Centrum pomoci
Doprava a platba

V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, budeme ho expedovať najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí vašej platby (v prípade dobierky platí to isté). V čase zľavových akcií sa môže čas odoslania predĺžiť. Čas doručenia následne závisí od výberu dopravnej spoločnosti a od krajiny doručenia.

V prípade, že tovar (časť tovaru) nebol pri objednaní skladom, odošleme vám celú objednávku v termíne, ktorý bol v čase objednania uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope. Dostupnosť nájdete aj v potvrdzujúcom emaili vašej objednávky.

Ak máte záujem o rýchle dodanie tovaru, ktorý máme aktuálne skladom a zároveň si chcete objednať tovar dostupný neskôr, vytvorte si dve samostatné objednávky – jednu pre tovar skladom a druhú pre tovar dostupný neskôr.

Aktuálne informácie o vašej objednávke nájdete v časti Stav objednávky.

Tovar doručujeme do celého sveta. Ide už o vyše 80 krajín, kam doručujeme naše barefoot topánky. Presný zoznam krajín spolu so spôsobom dopravy pre dané krajiny nájdete v Obchodných podmienkach v bode 5.

V prípade, ak vám zásielka nemohla byť doručená z rôznych dôvodov, bude vrátená do nášho skladu a nie je možné ju opätovne preposlať. Po prijatí neprevzatej zásielky do nášho skladu bude zásielka spracovaná ako vrátenie (odstúpenie od zmluvy) a peniaze za vašu objednávku vám budú odoslané do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia zásielky na sklad. V prípade pretrvávajúceho záujmu o tovar je potrebné vytvoriť si novú objednávku.

Ak sledovacie číslo zásielky ukazuje, že vaša zásielka bola doručená, alebo v prípade, že doručovanie zásielky trvá príliš dlho, kontaktujte náš zákaznícky servis. Preveríme situáciu s prepravnou spoločnosťou a dáme vám spätnú väzbu.

V prípade, že je zásielka poškodená alebo prelepená lepiacou páskou, tovar od kuriéra nepreberajte. Ak zistíte poškodenie po prevzatí zásielky, ihneď kontaktujte kuriéra a spíšte PROTOKOL o poškodení zásielky. Ide o dokument, ktorý kuriérske spoločnosti vyžadujú na podanie reklamácie. Bez tohto dokumentu o poškodení zásielky, spísaného spolu s kuriérom, nie je možné podať reklamáciu.

Bezkontaktné doručenie zásielky nepodlieha reklamácii v prípade poškodenej, ukradnutej alebo inak znehodnotenej zásielky.

V prípade, že vo vnútri prevzatej zásielky sa nachádza nesprávny tovar, prosím, ihneď kontaktujte zákaznícky servis: info@belenka.sk, kde vám pomôžeme situáciu vyriešiť. Pripravte si fotografie zásielky s nesprávnym tovarom.

Platobné spôsoby závisia od krajiny, kde má byť tovar doručený. Spôsoby platby nájdete v Obchodných podmienkach v bode 4.

Cenu poštovného si môžete overiť priamo v nákupnom košíku (aj bez nutnosti dokončiť objednávku) a jej výška závisí od konkrétneho dopravcu, krajiny doručenia a od hmotnosti zásielky.

V prípade doručenia zásielky do krajín mimo EÚ, ak hodnota vašej objednávky presiahne určitú sumu, môžete byť povinní zaplatiť clo a iné poplatky. Tieto poplatky nie sú súčasťou poštovného a ich výšku naša spoločnosť nevie ovplyvniť. Majte na pamäti, že colné poplatky sa môžu líšiť a sú určené konkrétnymi zákonmi a predpismi danej krajiny vstupu zásielky.

Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením vašej objednávky, kontaktujte náš zákaznícky servis.

V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nevytvárajte si novú objednávku. Po kontaktovaní nášho zákazníckeho servisu vám vieme opätovne preposlať podklady na úhradu objednávky (aj v prípade online platby). Rovnako si prostredníctvom zákazníckeho servisu môžete zmeniť aj spôsob platby za vašu objednávku.