Centrum pomoci
Objednávka
Ostatné témy
Ako môžem hodnotiť zakúpený produkt?
+ -Hodnotenia produktov
Vaše hodnotenie je pre nás cenné. Poskytuje nám informácie, či produkt splnil Vaše očakávania a zároveň pomôže ďalším zákazníkom pri rozhodovaní sa a výbere správneho produktu.
Ak ste už objednaný produkt dostali, svoje hodnotenie na tento produkt naň môžete napísať priamo na stránke produktu alebo pomocou odkazu v emaili, ktorý Vám pošleme po odoslaní produktu.
Hodnotenie produktov sa riadi Obchodnými podmienkami spoločnosti Be Lenka. Hodnotenia sú pred uverejnením overované/moderované a zverejňované postupne. / Interné pravidlo - 3 pracovné dni/
Ako hodnotiť produkt?
- Počet hviezdičiek vyjadruje Vašu spokojnosť s produktom
- Opíšte vlastnosti produktu, materiál či zloženie
- Veľkosť produktu hodnoťte podľa svojich chodidiel a postavy
- Stručne opíšte funkčnosť produktu vzhľadom na účel jeho použitia
- Uveďte hodnotenia len základe vyskúšaného produktu zakúpeného na našom E-shope
Neuverejnené sú hodnotenia
- Obsahujúce hodnotenia produktu, ktoré sa nevzťahuje na daný produkt
- Obsahujúce hodnotenia dopravy, služieb a zákazníckeho servisu
- Obsahujúce osobné údaje a odkazy na tretie strany
- Obsahujúce protiprávne informácie alebo ktoré odporujú dobrým mravom
- Hodnotenia, ktorých význam nie je dostatočne zrozumiteľný
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
+ -V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk.
Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“
Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.
Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?
+ -V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.
Do predmetu mailu prosím uveďte „Storno objednávky číslo ….“
Ako môžem objednávku stornovať?
+ -V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk.
Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”
Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.
Ako môžem zadať objednávku?
+ -Objednávku môžete vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:
- www.belenka.com (anglicky - po celom svete)
- www.belenka.fr (Francúzska republika)
- www.belenka.sk (Slovenská republika)
- www.belenka.cz (Česká republika)
- www.belenka.de (Nemecko).
- www.belenka.pl (Poľsko).
- www.belenka.it (Taliansko).
- www.belenka.es (Španielsko).
Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získate prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžete sledovať prihlásením sa do svojho účtu.
Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie o objednávke na váš e-mail.