Centrum pomoci
Objednávka

Ako môžem hodnotiť zakúpený produkt?

+ -

Hodnotenia produktov 

Vaše hodnotenie je pre nás cenné. Poskytuje nám informácie, či produkt splnil Vaše očakávania a zároveň pomôže ďalším zákazníkom pri rozhodovaní sa a výbere správneho produktu. 

Ak ste už objednaný produkt dostali, svoje hodnotenie na tento produkt naň môžete napísať priamo na stránke produktu alebo pomocou odkazu v emaili, ktorý Vám pošleme po odoslaní produktu. 

Hodnotenie produktov sa riadi Obchodnými podmienkami spoločnosti Be Lenka. Hodnotenia sú pred uverejnením overované/moderované a zverejňované postupne. / Interné pravidlo - 3 pracovné dni/  

Ako hodnotiť produkt?

  • Počet hviezdičiek vyjadruje Vašu spokojnosť s produktom 
  • Opíšte vlastnosti produktu, materiál či zloženie 
  • Veľkosť produktu hodnoťte podľa svojich chodidiel a  postavy 
  • Stručne opíšte funkčnosť produktu vzhľadom na účel jeho použitia 
  • Uveďte hodnotenia len základe vyskúšaného produktu zakúpeného na našom E-shope 

Neuverejnené sú hodnotenia 

  • Obsahujúce hodnotenia produktu, ktoré sa nevzťahuje na daný produkt 
  • Obsahujúce hodnotenia dopravy, služieb a  zákazníckeho servisu 
  • Obsahujúce osobné údaje a odkazy na tretie strany 
  • Obsahujúce protiprávne informácie alebo ktoré odporujú dobrým mravom 
  • Hodnotenia, ktorých význam nie je dostatočne zrozumiteľný 

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

+ -

V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk.

Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

+ -

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.



Do predmetu mailu prosím uveďte „Storno objednávky číslo ….“

Ako môžem objednávku stornovať?

+ -

V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk.

Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.

Ako môžem zadať objednávku?

+ -

Objednávku môžete vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:

Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získate prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžete sledovať prihlásením sa do svojho účtu.

Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie o objednávke na váš e-mail.