Centrum pomoci
Objednávka
Ostatné témy
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
+ -V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk.
Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“
Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.
Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?
+ -V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.
Do predmetu mailu prosím uveďte „Storno objednávky číslo ….“
Ako môžem objednávku stornovať?
+ -V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk.
Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”
Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.
Ako môžem zadať objednávku?
+ -Objednávku môžete vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:
- www.belenka.com (anglicky - po celom svete)
- www.belenka.fr (Francúzska republika)
- www.belenka.sk (Slovenská republika)
- www.belenka.cz (Česká republika)
- www.belenka.de (Nemecko).
- www.belenka.pl (Poľsko).
- www.belenka.it (Taliansko).
- www.belenka.es (Španielsko).
Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získate prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžete sledovať prihlásením sa do svojho účtu.
Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie o objednávke na váš e-mail.