Centrum pomoci
Objednávka

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

+ -

V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk.

Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

+ -

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.



Do predmetu mailu prosím uveďte „Storno objednávky číslo ….“

Ako môžem objednávku stornovať?

+ -

V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk.

Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.

Ako môžem zadať objednávku?

+ -

Objednávku môžete vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:

Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získate prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžete sledovať prihlásením sa do svojho účtu.

Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie o objednávke na váš e-mail.