Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatné témy
Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?
+ -V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, bude vám odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní vašej platby (v prípade dobierky platí to isté).
V prípade, že tovar (časť tovaru) nebol pri objednaní skladom, odošleme vám ho v termíne, ktorý bol v čase objednania uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope. Dostupnosť nájdete aj v Potvrdení vašej objednávky, ktoré vám príde na email.
Doba dodania v rámci SR: 2-3 pracovné dni
- Kuriér DPD
- Kuriér GLS
- Zásielkovňa
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
+ -Vyexpedovanie tovaru vám vždy potvrdíme e-mailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky, aby ste boli informovaní, kde sa práve nachádza.
Zásielku môžete sledovať po zadaní vášho sledovacieho čísla:
Do akých krajín doručujete vaše výrobky?
+ -Tovar doručujeme do celého sveta. Pre objednávku do zahraničia použite prosím náš e-shop www.belenka.com, pre doručenie do Francúzskej republiky www.belenka.fr, pre doručenie do Českej republiky www.belenka.cz, pre doručenie do nemecky hovoriacich krajín www.belenka.de.
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?
+ -Online platbou s kreditnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay. (0 €)
Bankový prevodom (0 €)
Dobierkou (+1 €)
Ako postupovať v prípade problémov s platbou?
+ -Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za vašu objednávku, kontaktujte nás prosím emailom na info@belenka.sk
V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail vám vieme opätovne preposlať platobné údaje (aj v prípade online platby). Viete si takto prípadne aj zmeniť spôsob platby za vašu objednávku.