Centrum pomoci
Doprava a platba

Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?

+ -

V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, bude vám odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní vašej platby (v prípade dobierky platí to isté).

V prípade, že tovar (časť tovaru) nebol pri objednaní skladom, odošleme vám ho v termíne, ktorý bol v čase objednania uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope. Dostupnosť nájdete aj v Potvrdení vašej objednávky, ktoré vám príde na email.

Doba dodania v rámci SR: 2-3 pracovné dni

  • Kuriér DPD
  • Kuriér GLS
  • Zásielkovňa


Poznámka
Dodanie je ovplyvňované aktuálnou pandemickou situáciou a vyťaženosťou prepravných spoločností.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

+ -

Vyexpedovanie tovaru vám vždy potvrdíme e-mailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky, aby ste boli informovaní, kde sa práve nachádza. 

Zásielku môžete sledovať po zadaní vášho sledovacieho čísla:

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasielkovna.sk/vyhledavani

Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

+ -

Tovar doručujeme do celého sveta. Pre objednávku do zahraničia použite prosím náš e-shop www.belenka.com, pre doručenie do Francúzskej republiky www.belenka.fr, pre doručenie do Českej republiky www.belenka.cz, pre doručenie do nemecky hovoriacich krajín www.belenka.de.

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

+ -

Online platbou s kreditnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay. (0 €)

Bankový prevodom (0 €)

Dobierkou  (+1 €)

Ako postupovať v prípade problémov s platbou?

+ -

Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za vašu objednávku, kontaktujte nás prosím emailom na info@belenka.sk

V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail vám vieme opätovne preposlať platobné údaje (aj v prípade online platby). Viete si takto prípadne aj zmeniť spôsob platby za vašu objednávku.