Centrum pomoci
Objednávka

Hodnotenia produktov 

Vaše hodnotenie je pre nás cenné. Poskytuje nám informácie, či produkt splnil Vaše očakávania a zároveň pomôže ďalším zákazníkom pri rozhodovaní sa a výbere správneho produktu. 

Ak ste už objednaný produkt dostali, svoje hodnotenie na tento produkt naň môžete napísať priamo na stránke produktu alebo pomocou odkazu v emaili, ktorý Vám pošleme po odoslaní produktu. 

Hodnotenie produktov sa riadi Obchodnými podmienkami spoločnosti Be Lenka. Hodnotenia sú pred uverejnením overované/moderované a zverejňované postupne. / Interné pravidlo - 3 pracovné dni/  

Ako hodnotiť produkt?

  • Počet hviezdičiek vyjadruje Vašu spokojnosť s produktom 
  • Opíšte vlastnosti produktu, materiál či zloženie 
  • Veľkosť produktu hodnoťte podľa svojich chodidiel a  postavy 
  • Stručne opíšte funkčnosť produktu vzhľadom na účel jeho použitia 
  • Uveďte hodnotenia len základe vyskúšaného produktu zakúpeného na našom E-shope 

Neuverejnené sú hodnotenia 

  • Obsahujúce hodnotenia produktu, ktoré sa nevzťahuje na daný produkt 
  • Obsahujúce hodnotenia dopravy, služieb a  zákazníckeho servisu 
  • Obsahujúce osobné údaje a odkazy na tretie strany 
  • Obsahujúce protiprávne informácie alebo ktoré odporujú dobrým mravom 
  • Hodnotenia, ktorých význam nie je dostatočne zrozumiteľný 

Objednávku do Veľkej Británie, USA vám doručíme rýchlo a pohodlne kuriérom FedEx v režime DDP (Delivered Duty Paid).

To znamená, že všetky colné poplatky aj clo platíme my. Cena, ktorú vidíte v košíku a pri platbe, je konečná.

Pri doručení už nič nedoplácate. Stačí počkať na kuriéra a tešiť sa z jednoduchého doručenia až k vašim dverám.

V prípade, že v objednávke požadujete uskutočniť akúkoľvek zmenu či už v kontaktných údajoch, adrese doručenia, spôsobe platby za objednávku alebo v type / veľkosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.sk.

Do predmetu mailu prosím uveďte „Zmena objednávky číslo ….“

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás prosím kontaktujte čím skôr.

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás prosím kontaktujte so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@belenka.sk.



Do predmetu mailu prosím uveďte „Storno objednávky číslo ….“

V prípade, že ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli vašu objednávku stornovať, napíšte nám vašu požiadavku čím skôr na email info@belenka.sk.

Do predmetu správy prosím uveďte text „Storno objednávky číslo ….”

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania vašej objednávky, preto nás kontaktujte čo najskôr.

Objednávku môžete vytvoriť priamo prostredníctvom našich e-shopov:

Pri zadávaní objednávky sa môžete alebo nemusíte zaregistrovať. Registráciou a prijímaním noviniek z nášho bulletinu však najskôr získate prístup k najnovším správam a zľavám a svoju objednávku môžete sledovať prihlásením sa do svojho účtu.

Po zadaní objednávky vám vždy pošleme potvrdenie o objednávke na váš e-mail.