Centrum pomoci
Vrátenia a reklamácie

Potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste zakúpili na Be Lenka bazári?

+ -

Ak chcete reklamovať tovar kúpený na bazári, napíšte nám na info@belenka.sk. K reklamácii budete potrebovať Reklamačný formulár, ktorý Vám pošleme emailom na vyplnenie a pokladničný bloček.

Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.

Ako mám postupovať prí výmene tovaru?

+ -

Zakúpený tovar aktuálne nevymieňame. V prípade, že chcete tovar vrátiť, môžete tak urobiť do 14 kalendárnych dní. Pre viac informácií ako postupovať, kliknite na Vrátenie tovaru.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

+ -

Vrátenie zakúpeného výrobku môžete vykonať do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky so zakúpeným tovarom. Platí pre krajiny EÚ a USA.

Vrátenie tovaru uskutočníte kliknutím na tento odkaz.

Po splnení podmienok Vám vrátime peniaze do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia tovaru k nám, a to na účet uvedený v PDF dokumente s názvom Odstúpenie od zmluvy. 

Prevzatie vráteného tovaru Vám potvrdíme emailom (tovar musí spĺňať všetky požiadavky). 

Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v bode 6.6.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

+ -

Suma za poštovné v rámci vrátenia alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach. Pokiaľ nie je uvedené inak.

Potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili?

+ -

Pre rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie, prosím, kliknite na tento odkaz.

Prosíme, aby ste vytvorený PDF dokument s názvom Reklamačný formulár priložili k očistenému reklamovanému tovaru a zaslali ho spolu s faktúrou k nám na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovensko
V prípade, že Reklamačný protokol nemáte možnosť vytlačiť, môžete aj ručne napísať - číslo objednávky, číslo reklamácie, aký tovar reklamujete, aby sme vedeli doručený tovar spárovať s Vašou objednávkou.

Na základe správnosti vložených údajov a dodržania podmienok reklamácie bude Vaša reklamácia registrovaná v našej spoločnosti.

V prípade reklamácie nám, prosím, tovar zasielajte vždy vo vyčistenom stave. K reklamácii tovaru nájdete všetky potrebné informácie aj v našich Obchodných podmienkach v bode 7. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás, prosím, vždy vopred kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.

Upozornenie:

Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.

Uplatnenie reklamácie sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného u našich obchodných partnerov, prosím, kontaktujte priamo daného predajcu, u ktorého ste realizovali nákup tovaru.