EXPO 2020 Dubaj: Barefoot zo Slovenska so svetovými parametrami
Až 192 krajín a pol roka výstav, konferencií a prehliadok toho najlepšieho z inovácií, umelej inteligencie, energetiky, alternatívnych zdrojov či udržateľnosti. Pri príležitosti 50. výročia vzniku Spojených arabských emirátov sa prestížne EXPO konalo po prvýkrát v arabskom meste, v úchvatnom Dubaji. Miestenku na podujatí, ktoré si podľa odhadov nenechalo ujsť zhruba 25 miliónov návštevníkov, dostala aj slovenská firma Be Lenka.
V Dubaji sme hrdo reprezentovali nielen to najlepšie zo Slovenska, ale celú barefootovú komunitu. Podarilo sa nám zvýšiť povedomie a predstaviť všetky benefity, ktoré barefoot prináša. V súčasnosti sme schopní v podstate posielať naše topánky do celého sveta, takže dokážeme zmeniť obúvacie návyky na každom kontinente.
Ako barefoot dokráčal do mesta luxusu?
Hlavnou témou výstavy, ktorá prebiehala od 1. októbra 2021 do 31. marca 2022 bolo „Spájanie myšlienok a vytváranie budúcnosti.“ Práve progres a vývoj je totiž možný len na základe spolupráce medzi jednotlivými krajinami, ale aj firmami.
Be Lenka vďačí za svoj úspech tímu ľudí, ktorých stmeľuje nadšenie pre spoločnú vec. Tá spája úctu k prírode, k človeku a k všetkým zákazníkom. Aj preto dávame do každého modelu svojich topánok toľko energie a nápaditosti, aby s výrobkom neboli spokojní len tvorcovia, ale predovšetkým zákazníci. Práve na nich totiž čakajú nielen kvalitné topánky podporujúce prirodzenú chôdzu a držanie tela, ale aj nadštandardný proklientský prístup.
Slovensko sa nestratilo ani medzi elitou
Návštevníci podujatia zaradili svojím hlasovaním Slovensko medzi najúspešnejších účastníkov. S celkovým hodnotením 4,6 z 5 hviezdičiek (hlasovanie cez aplikáciu Google) sme dokázali držať krok s tými najlepšími z celého sveta.
CEO firmy Juraj Fehervari je presvedčený, že za to môže poctivá práca a nehynúca snaha vyrábať kvalitné produkty. Fakt, že každý pár obuvi prejde desiatkami rúk len potvrdzuje inšpiráciu hlboko zakorenenú v dedičstve európskych obuvníckych regiónov.
„Expo Dubaj bola perfektná príležitosť vidieť, kam sa uberá svet, nabrať inšpiráciu a zviditeľniť sa. Oceňujem profesionálnu organizáciu a verím, že zúročíme nadobudnuté kontakty a skúsenosti z takéhoto podujatia,“ zhodnotil CMO Be Lenka Peter Brezani.
Tento úspech dodal firme nový elán do ďalšej práce a znovu ju presvedčil o tom, že poctivá práca, výber prvotriednych materiálov, zdravá firemná kultúra a investície do vývoja priniesli svoje ovocie. Vytrvalosť, odhodlanie a viera vo vlastné sily sú základným stavebným pilierom Be Lenka, ktorá vďaka tomu dokáže vyrábať barefootové topánky svetovej úrovne.