Informácie o vrátení a výmene



Vrátenie tovaru

Ak vám objednávka nevyhovuje, môžete ju vrátiť do 14 dní od jej prijatia bez udania dôvodu.

V súčasnosti prijímame vrátenie tovaru z krajín Európskej únie, USA a Veľkej Británie. Z krajín mimo EÚ, z ostrovov mimo EÚ a oblastí bez DPH voči EÚ vrátenia tovaru neakceptujeme.

Výmena tovaru

Ak máte záujem o výmenu tovaru, najskôr tovar vráťte podľa postupu nižšie a urobte novú objednávku na našej webovej stránke pre požadovaný tovar.

Proces vrátenia tovaru

  1. Zaregistrujte online vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia objednávky. Automaticky sa vytvorí formulár na Odstúpenie od zmluvy.
  2. Odstúpenie od zmluvy priložte k tovaru v pôvodnom stave, t. j. v stave, ktorý nevykazuje známky opotrebovania alebo poškodenia.
  3. Zásielku pošlite na nasledujúcu adresu (neplatí pre objednávky z USA,UK):
    Be Lenka s.r.o.
    Industry Park - PCHZ
    P.O. Hviezdoslava 42
    010 01 Žilina, Slovakia

  4. Pre objednávky z USA pošlite zásielku na:

    ITB Fulfillment
    18139 Logistics Pkwy NE
    Suite 100,
    Covington, GA 30014,
    USA

    Pre objednávky z Veľkej Británie pošlite zásielku na:

    ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
    Thurrock Park Way,
    Tilbury
    RM18 7HD, UK
  5. Po prijatí balíka vás budeme informovať o spracovaní vášho odstúpenia od zmluvy e-mailom. Za predpokladu, že sú splnené všetky uvedené podmienky vrátenia tovaru, môžete očakávať vrátenie peňazí do 14 dní odo dňa prijatia balíka.

Informácie k vráteniu tovaru

  • Poplatky za spätnú prepravu hradí zákazník.
  • V prípade potreby kontaktných údajov pre odoslanie vrátenia využite emailovú adresu info@belenka.sk a tel. číslo +421 905 223 066, ktoré slúžia iba pre účely kuriérskej spoločnosti pre doručovanie vášho vrátenia.
  • Vrátenia odoslané do Z-boxov a iných pobočiek doručenia alebo na dobierku nie sú preberané.
  • Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár Odstúpenie od zmluvy, môžete ho napísať ručne, aby sme vedeli balík spárovať s vašou objednávkou a rýchlejšie ho spracovať.
  • Upozorňujeme, že za vrátenie tovaru je zodpovedný zákazník a v prípade poškodenia alebo straty musíte kontaktovať priamo dopravcu. Odporúčame Vám nechať si potvrdenie o odoslaní zásielky, prípadne zásielku poistiť.
  • Uplatnenie vrátenia sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného v našich predajniach alebo u našich obchodných partnerov kontaktujte priamo daného predajcu, u ktorého ste realizovali nákup tovaru.
  • Viac informácií k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach.