Vrátenia a reklamácie

Ak chcete reklamovať tovar kúpený na bazári, napíšte nám na info@belenka.sk. K reklamácii budete potrebovať Reklamačný formulár, ktorý Vám pošleme emailom na vyplnenie a pokladničný bloček.

Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.

Zakúpený tovar aktuálne nevymieňame. V prípade, že chcete tovar vrátiť, môžete tak urobiť do 14 kalendárnych dní. Pre viac informácií ako postupovať, kliknite na Vrátenie tovaru.

Vrátenie zakúpeného výrobku môžete vykonať do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky so zakúpeným tovarom. V súčasnosti prijímame vrátenie tovaru z krajín Európskej únie, USA a Veľkej Británie.

Vrátenie tovaru uskutočníte kliknutím na tento odkaz.

Po splnení podmienok Vám vrátime peniaze do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia tovaru k nám, a to na účet uvedený v PDF dokumente s názvom Odstúpenie od zmluvy. 

Prevzatie vráteného tovaru Vám potvrdíme emailom (tovar musí spĺňať všetky požiadavky). 

Viac informácii k vráteniu tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v bode 6.6.

Suma za poštovné v rámci vrátenia alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach. Pokiaľ nie je uvedené inak.

Pre rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie, prosím, kliknite na tento odkaz.

Prosíme, aby ste vytvorený PDF dokument s názvom Reklamačný formulár priložili k očistenému reklamovanému tovaru a zaslali ho spolu s faktúrou k nám na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovensko
V prípade, že Reklamačný protokol nemáte možnosť vytlačiť, môžete aj ručne napísať - číslo objednávky, číslo reklamácie, aký tovar reklamujete, aby sme vedeli doručený tovar spárovať s Vašou objednávkou.

Na základe správnosti vložených údajov a dodržania podmienok reklamácie bude Vaša reklamácia registrovaná v našej spoločnosti.

V prípade reklamácie nám, prosím, tovar zasielajte vždy vo vyčistenom stave. K reklamácii tovaru nájdete všetky potrebné informácie aj v našich Obchodných podmienkach v bode 7. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás, prosím, vždy vopred kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.

Upozornenie:

Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.

Uplatnenie reklamácie sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného u našich obchodných partnerov, prosím, kontaktujte priamo daného predajcu, u ktorého ste realizovali nákup tovaru.