Centrum pomoci
Objednávka
Ako zistím stav mojej objednávky?
+ -Informácie o vašej objednávke nájdete v časti Stav objednávky. Vyexpedovanie tovaru zo skladu vám vždy potvrdíme e-mailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky, aby ste boli informovaní, kde sa práve nachádza. Informácie na stránke dopravcu sa aktualizujú v priebehu 1-2 dní od prevzatia zásielky z nášho expedičného skladu.
Prečo nie je možné použiť zľavový kupón v objednávke?
+ -Najčastejšie dôvody, prečo nie je možné uplatniť zľavový kupón sú tieto:
- chyba v zľavovom kupóne pri jeho prepisovaní
- v objednávke je produkt v zľave a kupón nie je možné použiť na zľavnený tovar, napríklad kupóny za prihlásenie do newslettra
- zľavový kupón platí iba na vybraný model alebo iba jeho farbu a v objednávke je iný model/farba
- nie je možné kombinovať viaceré zľavy súčasne v jednom nákupnom košíku
- zľavový kupón už nie je platný
Ako môžem použiť darčekový poukaz v objednávke?
+ -To je skvelé, že sa niekto rozhodol potešiť vás. Darčekový poukaz vložte do časti zľavový kupón. Hodnota objednávky sa zníži o sumu hodnoty vášho darčekového kupónu. Pokračujte do pokladne a dokončite objednávku. Do hodnoty darčekového poukazu sa nezahŕňajú náklady na dopravu.
Najčastejšie dôvody, prečo nie je možné uplatniť darčekový poukaz sú tieto:
- poukaz už nie je platný a nie je možné ho obnoviť po uplynutí platnosti
- hodnota objednávky bez poštovného je nižšia ako hodnota darčekového poukazu
- poukaz je vystavený v inej mene, než je v objednávke
- darčekové poukazy a zľavové kupóny nie je možné kombinovať a uplatniť v jednom nákupe
Ak chcete aj vy urobiť niekomu radosť, môžeme mu tiež kúpiť darčekový poukaz.
Aké zmeny môžem urobiť v objednávke?
+ -Údaje po odoslaní objednávky už nie je možné meniť. Pracujeme rýchlo, aby sme stihli vaše objednávky odoslať čím skôr, preto odporúčame dôkladne si skontrolovať správnosť zadaných údajov pred odoslaním objednávky.
Výnimkou sú údaje potrebné pre proces doručovania. V prípade, ak je potrebné zmeniť telefónne číslo alebo upresniť adresu dodania, kontaktujte čím skôr náš zákaznícky servis, ktorý vám pomôže vyriešiť túto situáciu v závislosti od toho, ako ďaleko je vaša objednávka v procese doručovania.
Je možné si rezervovať tovar aj na predajni?
+ -V prípade dostupného tovaru je možné si ho rezervovať na ktorejkoľvek našej predajni Be Lenka na Slovensku. Váš rezervovaný produkt vás bude čakať nasledujúcich 48 hodín po potvrdení rezervácie zo strany predajne. Po tomto čase bude rezervácia zrušená.
Rezerváciou tovaru nedochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy ani k záväznému objednaniu tovaru. Rezervácia tovaru je informovanie zákazníka o dostupnosti tovaru na predajni. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dôjde v momente zakúpenia tovaru na príslušnej predajni, podľa aktuálnych cien na predajni.
Ako môžem objednávku stornovať?
+ -Objednávku je možné stornovať len v prípade, že nebola uhradená, alebo bezprostredne po jej úhrade. Prosím, v prípade storna uhradenej objednávky kontaktujte náš zákaznícky servis na info@belenka.sk. Uhradená objednávka bude stornovaná iba v prípade, že ešte nebola spracovaná v našom expedičnom sklade. Neuhradená objednávka bude automaticky stornovaná po štyroch dňoch od jej vytvorenia a neuhradenia.
Ako môžem hodnotiť zakúpený produkt?
+ -Vaše hodnotenie je pre nás cenné. Poskytuje nám informácie, či produkt splnil vaše očakávania a zároveň pomôže ďalším zákazníkom pri rozhodovaní sa pri výbere správneho produktu.
Ak ste už objednaný produkt dostali, svoje hodnotenie na tento produkt môžete napísať priamo na stránke produktu alebo pomocou odkazu v emaili, ktorý vám pošleme po odoslaní produktu.
Hodnotenie produktov sa riadi Obchodnými podmienkami spoločnosti Be Lenka. Hodnotenia sú pred uverejnením overované/moderované a zverejňované postupne.
Ako hodnotiť produkt?
- Počet hviezdičiek vyjadruje vašu spokojnosť s produktom.
- Opíšte vlastnosti produktu, materiál či zloženie.
- Veľkosť produktu hodnoťte podľa svojich chodidiel a postavy.
- Stručne opíšte funkčnosť produktu vzhľadom na účel jeho použitia.
- Uveďte hodnotenia len na základe vyskúšaného produktu zakúpeného na našom E-shope.
Tieto hodnotenia nezverejníme:
- ak hodnotíte produkt, ktorý nemáte v objednávke,
- ak budete hodnotiť dopravu, služby alebo zákaznícky servis,
- ak v hodnotení uvediete osobné údaje alebo odkazy na tretie strany,
- ak uvediete protiprávne informácie alebo také, ktoré odporujú dobrým mravom,
- ak v hodnoteniach nebudú zrozumiteľné informácie.
Kto hradí clo pre objednávky do UK, USA?
+ -Objednávku do Veľkej Británie, USA vám doručíme rýchlo a pohodlne kuriérom FedEx v režime DDP (Delivered Duty Paid).
To znamená, že všetky colné poplatky aj clo platíme my. Cena, ktorú vidíte v košíku a pri platbe, je konečná.
Pri doručení už nič nedoplácate. Stačí počkať na kuriéra a tešiť sa z jednoduchého doručenia až k vašim dverám.